The increasing of efficiency of an electric alternating current locomotive with smooth voltage regulation in the modes of traction and regenerative braking
DOI:
https://doi.org/10.15802/etr.v1i1.17203Keywords:
AC, electric locomotive, traction, recuperation, voltage regulating.Abstract
The authors describe an increase in power factors in the mode of traction and regenerative braking to return to of electricity in the contact network and for reducing unit cost of electricity. The authors also spoke about the use of new control algorithms rectifier inverter converter in the first zone and the use of diode shoulders.
Downloads
Published
2013-09-23
Issue
Section
Power Supply
License
При направленні статті в редакцію, автор гарантує, що стаття надається для публікації уперше і раніше не була опублікована в інших виданнях повністю або частково.
Підписанням ліцензійного договору автор(и) підтверджує(ють), що має(ють) виняткове авторське право на статтю і передає(ють) невиняткові права на свою статтю видавництву журналу «Електрифікація транспорту» для публікації в черговому номері журналу. Автор(и) так само дає(ють) згоду на передачу і розміщення електронної версії своєї статті на сайтах баз даних, створюваних і поширюваних через Інтернет.